fbpx

+36301902575

info@g2amarketing.hu

08.00 - 17.00

Segítünk egy olyan egységes arculatot kialakítani, amelyről könnyen beazonosítják cégedet vagy márkádat, függetlenül attól, hogy Facebook-on, Instagramon, LinkedIn-en vagy YouTube-on találkoznak bejegyzéseiddel, hirdetéseiddel.

G2A - A digitális marketing ügynökség

  • Outside the box gondolkodás, hogy segítsünk elérni a célod.
  • Folyamatos brainstorming és egyeztetés az Ügyféllel.
  • Kiváló szaktudás.
  • Folyamatos fejlődni akarás.
  • „go the extra mile” hitvallás.
  • Precizitás.
  • A végeredmény pedig siker.
Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok

Légy Jelen Mindenhol!

az alapok

Facebook marketing

Vitathatatlanul továbbra is az online világ egyik legtöbb lehetőségét magában rejtő közösségi felülete a Facebook. Oly sokrétűen lehet felhasználni egy márka vagy cég életében, hogy annak csak a képzelet szabhat határt. Néhányan már a hanyatlásáról beszélnek, de piacvezető szerepe továbbra is domináns, ezért egy vállalat jelenléte a Facebook-on elkerülhetetlen.

Közösségi Média
az alapok

Instagram marketing

Az Instagram kora már Magyarországra is elérkezett, a kezdetben “csupán” képmegosztó funkciójáról ismert platform komoly eredményeket hozó közösségi oldallá nőtte ki magát. Ráadásul folyamatosan fejlődik és kiváló értékesítést támogató eszközökkel is bővül az egyéb funkciói mellett (közvetlen üzenetek küldése, sztorik, videóbeszélgetések, Instagram TV stb). Webáruház, tanácsadó vagy egyéb szolgáltató esetén pl. lehetőség van megjelölni a termékeidet a képeken.

az alapok

LinkedIn marketing

A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai közösségi médiafelülete, egy nemzetközi online üzleti hálózat. Használhatod álláskeresésre, toborzásra, üzleti kapcsolatok építésére, tanulásra és marketingre is. A LinkedIn weboldala és mobil applikációi csak angol, francia, spanyol, német és még néhány főbb nyelven elérhetőek. A magyar felhasználók ennek ellenére magyarul töltik ki a profiljukat, magyarul posztolnak és leveleznek rajta. A felhasználói felület viszont nincs lefordítva magyar nyelvre.

az alapok

TikTok marketing

Ha szeretnéd népszerűsíteni a márkádat, több látogatót irányítanál a weboldaladra, vagy pedig a webáruházadban növelnéd a konverziók a számát, a TikTok hirdetések innovatív megoldásokat kínálnak a céljaid eléréséhez, a Facebook hirdetések átlagos árainak töredékéért!

amire érdemes odafigyelni

Hogy érhetsz el sikereket a közösségi médiában?

Tartalmat megosztani minden létező közösségi média platformra takarékos megoldásnak tűnhet, de nem fogja hozni az általad várt eredményt. Célok nélkül nincs értéke munkádnak. A célok felállításában is segítünk, hisz mint tudjuk, lehet mérni, de nem mindegy, hogy mit!

Nem elegendő hetente egyszer megosztani. Ahhoz, hogy elkötelezz embereket az oldalad mellett, hetente néhány alkalommal, vagy napi egyszer kell posztolj.

Az érdekes és hasznos tartalom mellett posztjaidnak elő kell segíteniük az elköteleződést és az interakciót. Az interakció a kulcs a kapcsolat kiépítéséhez a fogyasztókkal. A meglepetések és izgalmas vásárlási lehetőségek azok, melyeket az emberek megosztanak, vagy amikre rákattintanak. Pécsi ügynökségünk segít a kreatív szövegírásban és grafikák elkészítésében is.

Gyakori hiba, hogy minden energiánkat egyetlen területbe fektetjük, és a többit elhanyagoljuk.

A közösségi média marketing nem nevezhető költségesnek, tehát nem kell a költségvetésen aggódnod azért, hogy pozitív eredményeket érhess el. Elenyésző pénzösszeggel is lehet sikeres kampányod.

Azáltal, hogy összehasonlítod stratégiád és eredményeid a versenytársakéval, fontos információkhoz juthatsz azzal kapcsolatban, hogy mely területeiden kell dolgozz még, és hogyan láss neki.

Ahhoz, hogy maximalizáld a cég hatékonyságát a közösségi média marketingben, rendszeresen fésüld át a közösségi médiát. Természetesen tudjuk, hogy az idő pénz, és nagy valószínűséggel Neked erre nem lesz időd - semmi gond! Mi ezt a feladatot is szívesen átvállaljuk.

Ha elvégzel minden feladatot, és kidolgozol egy közösségi média stratégiát, de nincsenek mérhető eredményeid, nem tudod megállapítani, hogy mennyire volt sikeres a közösségi média kampányod.

ha meggyőzték érveink

Írjon Nekünk

    Megszakítás