+36301902575

info@g2amarketing.hu

08.00 - 17.00

A legnagyobb globális hirdetéskezelő rendszerek a Google Ads, a Facebook, a LinkedIn és a TikTok hirdetések. Ezek a legelterjedtebb platformok, és ezeken dolgozunk mi is. Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk a tervezéstől a kivitelezésen, optimalizáláson át a rendszeres havi riportig.

G2A - A digitális marketing ügynökség

  • Outside the box gondolkodás, hogy segítsünk elérni a célod.
  • Folyamatos brainstorming és egyeztetés az Ügyféllel.
  • Kiváló szaktudás.
  • Folyamatos fejlődni akarás.
  • „go the extra mile” hitvallás.
  • Precizitás.
  • A végeredmény pedig siker.
dolgozzunk együtt

Google - Facebook - LinkedIn - TikTok

alapfogalmak

Mi az a hirdetés/reklám?

A reklám a marketing része. Mindkettőnél cél egy bizonyos termék vagy szolgáltatás eladása, a fogyasztásra ösztönzés. Míg azonban a reklámnál egy üzenetet juttatnak el a fogyasztóhoz ("válaszd ezt"), a marketing magát a terméket próbálja vonzóbbá, jobban eladhatóvá tenni. Idetartozik a termék csomagolásának terve, az árkalkuláció, a márka, a termék helyének megválasztása a boltban, az akciók [leárazások, 0% kamat]. Ezen korábbi terjesztési módok mellett a 2010-es évektől kezdve egyre jelentősebb az internet közösségi terein megjelenő reklámhordozók és terjesztési módszerek szerepe.

A Facebook, Instagram, YouTube, Ustream, Prezi stb. lehetőséget biztosít arra, hogy az internet közösségi tereit használók hatalmas közösséggel osszák meg az általuk készített fényképeket, filmeket, írásokat, animációkat stb. Ez az úgynevezett "grassroot" [széles vevőkör] kiadás, (publishing) közzététel világa. 2015-ben már arra is van példa, hogy nagyjátékfilm a hivatalos bemutatóját közvetlenül követően megjelenik a YouTube-on, lehetőséget adva bárkinek az ingyenes letöltésre (A szürke ötven árnyalata). A reklámot gyakran nevezik marketingkommunikációnak, értékesítő hírverés.

melyiket?

Offline és online hirdetések

A hirdetés még mindig az egyik meghatározó eszköz arra, hogy termékünkre, szolgáltatásunkra felhívjuk a figyelmet, azonban korunkban ennek megítélése, az egyes célcsoportok fogadókészsége is jelentősen változik.
Míg az online hirdetések értelemszerűen a rendszeres és tudatos internethasználókhoz jutnak el elsősorban (minél fiatalabb a célcsoport, annál inkább jellemző rájuk, hogy kizárólag a neten tájékozódnak), addig az offline hirdetések sokfélék és csak nagy általánosságban igaz, hogy elsősorban az idősebb generációt célozzák.

az alapok

Google Ads hirdetéskezelés

A Google kereső találati listáján megjelenő fizetett hirdetések

A Google partnerhálózati webhelyein megjelenő, különböző formátumú, de általában képes, vagy szöveges hirdetések

Amennyiben webáruházad van akkor a találati lista tetején megjelenhetnek a termékeid

Application kampányok

YouTube kampányok

A Gmail postafiókokban a promóciós e-maileknél megjelenő üzenetek

az alapok

Facebook, Instagram hirdetéskezelés

Forgalomterelés
Konverziószerzés
Márkaépítés
Elérés
Videó megtekintés
Aktivitás növelés (post promotion)
Facebook oldal kedvelőinek növelése
Érdeklődőkeresés
Messenger üzenet hirdetések

ahol az üzletek találkoznak

LinkedIn hirdetéskezelés

Sokan azt gondolják, hogy a LinkedIn hirdetések csak a figyelemfelkeltésre szolgálnak, de ez nem is állhat távolabb az igazságtól. Az Egyesült Államokban a LinkedIn hirdetések átlagosan 6,1%-os konverziós arányt érnek el. Ez több mint kétszerese a Google 2,58%-os keresési arányának!

haladj a korral

TikTok hirdetéskezelés

A hazai márkák többsége még csak el sem gondolkodott a TikTok-on történő hirdetésen, miközben ma már itthon is naponta milliós nagyságrendű felhasználó tölt el átlagban 1 óránál is több időt a platformon.

az alapok

Facebook, Instagram hirdetéskezelés

Forgalomterelés
Konverziószerzés
Márkaépítés
Elérés
Videó megtekintés
Aktivitás növelés (post promotion)
Facebook oldal kedvelőinek növelése
Érdeklődőkeresés
Messenger üzenet hirdetések

ránk számíthat

Személyre szabott hirdetéskezelés

A hirdetéskezelésen túl havonta, megegyezés szerint akár gyakrabban is, telefonon vagy riport formájában tájékoztatunk az eredményekről. Ennek segítségével nyomon követheted a változásokat és munkafolyamatokat. Ne feledd, a kampány közben folyamatosan mérünk és tesztelünk, hogy minden a jó irányba haladjon! A sikeres kampánykezelés egyik alapja a kiértékelés, ezért a kampányod kiértékelése után mindig javaslatokat teszünk a további növekedés érdekében. Dedikált szakmai kapcsolattartót biztosítunk a számodra, aki mindig a rendelkezésedre áll majd és folyamatosan támogat, szakmai tanácsokkal lát el, hiszen az adott területet jól ismeri, komplex szakmai tudással bír.

mi is ezeket követjük

A sikeres PPC kampányokhoz vezető 7 lépés

A weblap, a marketing csatornák, a közösségi média oldalak és persze a célcsoport felmérése és megismerése nélkül vakok vagyunk. De létfontosságú a versenytárs és kulcsszókutatás is. 

Elkészítjük a hirdetések szövegeit és a kampányok kreatívjait. 

Mi hirdetési kampányod elindítása előtt elvégezzük az összes technikai beállítást. 

Tesztelés, tesztelés, tesztelés.  Teszteljük a célközönségeket, a kulcsszavakat, a landing oldalakat és a kreatívokat, amíg elérjük a kívánt hatást.

A beérkező adatokból szakértő szemmel szúrjuk ki az összefüggéseket és ezek alapján módosítjuk a beállításokat. 

Mi folyamatosan monitorozzuk a célközönség reakcióit, és ha azt látjuk, hogy már nem érjük el a kívánt hatást, akkor felrázzuk őket új hirdetésekkel, promóciókkal, üzenetekkel.

ha meggyőzték érveink

Írjon Nekünk

Megszakítás