+36301902575

info@g2amarketing.hu

08.00 - 17.00

SEO, avagy keresőoptimalizálás. Ez akkor szükséges, ha nem szerepelsz az első oldalakon!

G2A - A digitális marketing ügynökség

  • Outside the box gondolkodás, hogy segítsünk elérni a célod.
  • Folyamatos brainstorming és egyeztetés az Ügyféllel.
  • Kiváló szaktudás.
  • Folyamatos fejlődni akarás.
  • „go the extra mile” hitvallás.
  • Precizitás.
  • A végeredmény pedig siker.
kezdjük az alapokkal

Mi Az A SEO?

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weboldalak keresőmotorokban való organikus megjelenésének, találati listában elért pozíciójának javítási folyamata. Fontos, hogy ez valóban egy folyamat, nem megy egyik napról a másikra. A SEO-ban folyamatosan arra törekszünk, hogy egy adott kifejezésre (kulcsszóra) minél előrébb sorolja a weboldalad a kereső (legtöbb esetben a Google) az organikus, normál találatok között. A keresőoptimalizálás során a természetes, más néven az organikus találatokra és azok javítására, optimalizálására koncentrálunk. Ez azokat a találatokat jelenti, melyek nem a fizetett keresési eredmények közé tartoznak. A fizetett találatok a Google (vagy más hirdetési rendszerek) PPC (Pay-Per-Click) kategóriájába, vagy egyéb hirdetési tevékenységből származó kattintások közé tartoznak. Itt azért fizetünk, hogy adott kifejezésekre jelenjünk meg a hirdetések között. Ezt SEA-nak is nevezik, vagy Search Engine Advertisingnak. A két kategória együtt alkotja a SEM-et (Search Engine Marketing) azaz a Keresőmarketinget. A SEM tehát nem más, mint SEO + PPC. Ezt sokan keverik, összemossák, és a PPC-t is a SEO részeként kezelik. A Google a világ legnagyobb keresője, ezért kifejezetten erre fókuszálunk, de a többi tematikus keresőre, a Youtube-ra, LinkedIn-re is igazak

amiben segíteni tudunk

SEO Szolgáltatások

itt kezdődik minden

SEO stratégia kialakítása

Nagyobb cégek és új webáruház, weboldal esetében rendszeresen előfordul, hogy új SEO stratégia kidolgozására van szükség. A stratégia kialakítása során felépítjük azokat a megoldásokat, amikkel kiváló eredményt tudnak elérni.

a minőség fontos

Tartalmi SEO kialakítása

A tartalmi keresőoptimalizálás weboldalad tartalmi elemeit vizsgáljuk meg a kulcsszavak alapján, így jobb organikus pozíciót érsz el és több látogatód lesz.

minden beállítás fontos

Technikai SEO kialakítása

A technikai SEO során a weboldal / webáruház technikai megfelelősséget vizsgáljuk meg, hogy a Google robotok számára megfelelően felépített, bejárható oldalt biztosítsunk. Egy jó oldal felhasználó- és Google-barát is.

dolgozzunk együtt

Havidíjas SEO szolgáltatás

Havidíjas SEO szolgáltatás a rendszeres tanácsadáson, egyedileg előre kidolgozott havi SEO feladatokból áll. Folyamatosan segítünk elérni a kijelölt célokat.

amire építünk

A SEO 3 Fő Eleme

A technikai SEO az alap. Vannak, akik a technikai SEO-t és az on-page SEO-t egy kategóriába sorolják, mégis ezeket sokkal szerencsésebb külön kezelni. Minden weboldal, így a te honlapod keresőoptimalizálását is érdemes a technikai SEO elemek rendezésével kezdeni. Ez biztosítja ugyanis, hogy az oldalt indexálni tudja a kereső algoritmusa, ezáltal pedig értelmezni tudja az on-page SEO elemeket rajta.

Az on-page SEO a weboldalad tartalmára, és annak optimalizáltságára vonatkozik.

  • URL
  • oldal címe (title)
  • elsődleges, vagy fő kulcsszó (primary keyword)
  • címsorok, vagy heading-ek (H1, H2, H3, stb)
  • meta leírások (meta description)
  • kép címek és alternatív leírások (image title, alt text)
  • tartalom, azaz a törzsszöveg (paragrafusok, bekezdések, szöveg)

Az off-page, vagy más néven off-site SEO azokat a SEO faktorokat és tevékenységeket tartalmazza, amelyek az oldalon kívül történnek, de az oldalunkra hatnak.
Ide tartoznak a következő elemek:

  • Mennyi úgynevezett viszontlink (backlink) mutat az oldalunkra?
  • A backlinkek milyen minőségű oldalakról mutatnak ránk?
  • Milyen a hivatkozás szövege az adott linknél?
A SEO nem egyik napról a másikra fejti ki a hatását, de hosszútávon megtérülő befektetés, hiszen a segítségével a keresők előre sorolják a kiválasztott kulcsszavakra a weboldalad, amivel jelentősen több felhasználót érsz el, így egyszerre tudod weboldalad látogatottságát és persze bevételed is növelni!
mire érdemes figyelni

SEO Tényezők 2022-ben

  • Weboldal struktúra (HTTPS VS HTTP)
  • Mobilbarát weboldal
  • Strukturált adatok
  • Weboldal tartalmi minősége
  • Weboldal tartalmi hossza
  • Weboldal sebessége
  • Képek optimalizálása
  • Minőségi backlinkek
  • Közösségi jelenlét
  • Domain kora
  • Felhasználói élmény (UX)
ha meggyőzték érveink

Írjon Nekünk

Megszakítás