A mai tudatos vásárlók már nemcsak minőségi terméket, hanem értéket is keresnek. A fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás (CSR) ma már nem a nagyvállalatok kiváltsága, hanem egy KKV legfontosabb versenyelőnye lehet. Egy hitelesen képviselt jó ügy bizalmat épít, és lojális közösséget teremt a márkád köré.
A kulcs a hitelesség. Ne ess a „greenwashing” (zöldre festés) csapdájába! Nem kell azonnal a világot megváltanod, kezdd kicsiben, de őszintén.
Egy felelősen működő vállalkozás nemcsak a bolygónak és a társadalomnak tesz jót, de hosszú távon gazdaságilag is sikeresebb lesz. Azok a márkák, amelyek értéket képviselnek, erősebb kapcsolatot építenek ki a vásárlóikkal, és ez a mai piacon megfizethetetlen.
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google reCAPTCHA helps protect websites from spam and abuse by verifying user interactions through challenges.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Clarity is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: clarity.microsoft.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
Facebook Pixel is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: www.facebook.com
You can find more information in our Cookie Policy.