Arculattervezés, céges arculat, márkaépítés, corporate identity, brand design, ezek a hangzatos és a vállalkozói életben gyakori megnevezések alapvetően ugyanazt jelentik: vizuális kapcsolat, kötelék létrehozása a vállalkozás és a hozzá kapcsolódó emberek, főleg ügyfelek, de ugyanakkor az alkalmazottak és partnerek tekintetében. Miért is fontos ez? Mit lehet ezzel elérni? Milyen eredményeket fog ez hozni neked és a cégednek?
A logó egyetlen feladata a vizuális azonosítás. Mivel a körülöttünk lévő világ 80%-át a látáson keresztül érzékeljük, ezért kiemelkedően fontos, hogy a célcsoportunkkal ne csak a szó hagyományos értelmében véve „kommunikáljunk”, hanem használjuk a „szem nyelvét”, a vizuális kommunikációt is. A cégek világában ez pedig nem más, mint az arculat, melynek alapja a logó.
Segítünk, hogy végre büszke lehess a cégedre. Nem csak szép külsőt kapsz, hanem a márkád történetét design formába öntve. Célunk, hogy a legfontosabb helyen létezz a piacon: a vásárlók fejében.
A logó egy cég, szervezet, áru vagy szolgáltatás azonosítására szolgáló egyedi, jól felismerhető jel. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyíti a tájékozódást a piac szereplői között. Bár csupán a márkaelemek egyike, a logót gyakran - pontatlanul - a márka szinonimájának tekintik.
Mielőtt elgondolkodna egy brosúra tervezésén, tegye fel magának a következő kérdéseket.
Szerencsére van egy ütemtervünk ezekre a válaszokra való gyors eljutáshoz.
Érdemes minél kevesebb színt, és minél egyszerűbb formákat felhasználnunk megalkotásakor.
Nem használja az iparág sablonjait. A jó logó jelekkel és szimbólumokkal kommunikál, melyek jelentéssel bírnak.
Nem elcsépelt formákból építkezik, mivelaz adott iparágban is egyedinek kell lennie.
Hatással van a célcsoportunkra.
A beérkező adatokból szakértő szemmel szúrjuk ki az összefüggéseket és ezek alapján módosítjuk a beállításokat.
Mi folyamatosan monitorozzuk a célközönség reakcióit, és ha azt látjuk, hogy már nem érjük el a kívánt hatást, akkor felrázzuk őket új hirdetésekkel, promóciókkal, üzenetekkel.
Az arculat egy cég, vagy közösség azonosítására szolgáló külső jegyek (formák, színek, képek, hangok stb.) összetett rendszere. Egységes és tudatos megjelenés, amely összetéveszthetetlen és sajátságos jegyeket hordoz az adott szervezeten belül és annak kifelé irányuló kommunikációjában. Segít a beazonosításban és az egységes szervezeti megjelenésben, amely az ügyfeleknél az első benyomást jelenti. Legyen szó egy kis- és középvállalati szegmensbe tartozó cég megjelenéséről, vagy egy óriásvállalatéról, az arculatnak professzionálisnak, egyedinek és könnyen felismerhetőnek kell lennie. Az egyedi arculat, az egységes megjelenés minden szervezetnek és cégnek segít abban, hogy környezete pontosan beazonosíthassa, és véleményüket a saját céljai szerint formálja. Az egységes, átgondolt arculat kiegészíti a személyes megjelenést és önmagában képviseli a szervezetet. Egy jól kialakított arculat képes eladni, egy rossz pedig veszteséget termelni.
Legyen szó logótól akár egészen a cégarculatig, szórólaptól egészen a kirakat dekorációig, megbízható partnerként biztosítunk róla, hogy tőlünk olyan grafikai szolgáltatást kapsz, mely a végeredményt tekintve az elvárásaidnak tökéletesen megfelel.
Az első benyomás egy soha vissza nem térő alkalom. E pillanatot tudod reklámanyagaid megjelenésével támogatni, megelőlegezve ekképpen az ügyfeleidnek a beléd vetett bizalmat.
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google reCAPTCHA helps protect websites from spam and abuse by verifying user interactions through challenges.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Clarity is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: clarity.microsoft.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
Facebook Pixel is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: www.facebook.com
You can find more information in our Cookie Policy.