+36301902575

info@g2amarketing.hu

08.00 - 17.00

Az AI nem csupán egy új eszköz – gazdasági forradalom zajlik körülöttünk

Az AI nem csupán egy új eszköz – gazdasági forradalom zajlik körülöttünkA mesterséges intelligencia (AI) nem egyszerűen egy új technológiai trend, hanem egy teljes

>>>

Mesterséges intelligencia a KKV-k szolgálatában – így spórolhatsz időt, pénzt és energiát

Mesterséges intelligencia a KKV-k szolgálatában – így spórolhatsz időt, pénzt és energiátA mesterséges intelligencia (AI) már nem a jövő technológiája – a jel

>>>

E-kereskedelem KKV-knak: Hogyan Vedd Fel a Versenyt a Nagyokkal?

E-kereskedelem KKV-knak:Hogyan Vedd Fel a Versenyt a Nagyokkal?Egy kis webáruház tulajdonosaként könnyű elkeseredni a nagy e-kereskedelmi láncok árnyékában. De van egy

>>>

Automatizáció a Marketingen Túl: Időnyerő Tippek KKV-knak

Automatizáció a Marketingen Túl:Időnyerő Tippek KKV-knakAmikor egy KKV-vezető az automatizáció szót hallja, legtöbbször a marketingre gondol. Pedig a valódi hatékon

>>>

Ügyfélszerzés a Gyakorlatban: Bevált Online Technikák KKV-knak

Ügyfélszerzés a Gyakorlatban:Bevált Online Technikák KKV-knakTöbb vevőt szeretnél, de a marketing büdzséd véges? Nem kell drága kampányokra gondolnod! Léteznek kip

>>>

Több Mint Profit: Fenntarthatóság és CSR a KKV Marketingben

Több Mint Profit:Fenntarthatóság és CSR a KKV MarketingbenA mai tudatos vásárlók már nemcsak minőségi terméket, hanem értéket is keresnek. A fenntarthatóság és a

>>>

A Sikeres Marketing Kiszervezése: Hogyan Válassz Ügynökséget KKV-ként?

A Sikeres Marketing Kiszervezése:Hogyan Válassz Ügynökséget KKV-ként?A marketing kiszervezése az egyik legjobb döntés lehet egy KKV számára, hiszen így profi csapatr

>>>

Tartalommarketing Stratégia 2025-re: Több Mint Blogolás

Tartalommarketing Stratégia 2025-re:Több Mint BlogolásHa a tartalommarketingről még mindig csak a blogírás jut eszedbe, itt az ideje frissíteni a stratégiádat. 2025-be

>>>

A Jövő Üzletvezetése: Adatvezérelt Döntéshozatal a KKV Szektorban

A Jövő Üzletvezetése: Adatvezérelt Döntéshozatal a KKV SzektorbanA sikeres vállalkozásokat ma már nem a megérzések, hanem a tények vezérlik. Az adatvezérelt dönt

>>>

AI a KKV Marketingben: Hogyan Kezdj Hozzá Költséghatékonyan?

AI a KKV Marketingben: Hogyan Kezdj Hozzá Költséghatékonyan?A mesterséges intelligencia (MI) már nem csak a tech óriások kiváltsága. Ma már számos olyan költséghat

>>>

KKV-k nemzetköziesedése: mit tanulhatunk a lengyel és cseh példákból?

KKV-k nemzetköziesedése: Mit tanulhatunk a lengyel és cseh példákból?A kis- és középvállalkozások (KKV-k) versenyképességének egyik legfontosabb tényezője a nemz

>>>

Mesterséges intelligencia és etika: meddig manipulálhatjuk a fogyasztókat?

Mesterséges intelligencia és etika:Meddig manipulálhatjuk a fogyasztókat?A mesterséges intelligencia (AI) egyre kifinomultabb eszközöket kínál a marketingben. A vállal

>>>

Generatív AI mint belső hatékonyságnövelő eszköz

Generatív AI mint belső hatékonyságnövelő eszközA generatív mesterséges intelligenciáról (AI) legtöbben a marketingkampányok kapcsán hallanak: szövegírás, képg

>>>

Fenntarthatóság = ügyfélszerzés: hogyan értékeli a vásárló a zöld kommunikációt?

Fenntarthatóság = ügyfélszerzés:Hogyan értékeli a vásárló a zöld kommunikációt?A fenntarthatóság ma már nem csupán PR-fogás, hanem valós versenyelőny. A vás

>>>

3 marketinghiba, amit a legtöbb magyar KKV elkövet a közösségi médiában

3 marketinghiba, amit a legtöbb magyar KKV elkövet a közösségi médiábanA közösségi média ma már a vállalkozások egyik legerősebb eszköze – de csak akkor, ha tu

>>>

ChatGPT 5.5: mit tud az új verzió a marketingeseknek?

ChatGPT 5.5:Mit tud az új verzió a marketingeseknek?A mesterséges intelligencia rohamos fejlődésével a marketingesek egyre több eszközt kapnak a kezükbe, amelyek megkö

>>>

A doom spending jelenség: miért költenek válság idején is az emberek?

A doom spending jelenség: Miért költenek válság idején is az emberek?Válság, infláció, bizonytalanság – logikus lenne azt gondolni, hogy ilyenkor a fogyasztók viss

>>>

Hogyan segíti az ESG jelentés a KKV-k finanszírozását?

Hogyan segíti az ESG jelentés a KKV-k finanszírozását?Az ESG (Environmental, Social, Governance – környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontok) jelenté

>>>

AI a marketingben 2025-ben 3 eszköz, ami nélkül már nem tudsz versenyezni

AI a marketingben 2025-ben: 3 eszköz, ami nélkül már nem tudsz versenyezniA mesterséges intelligencia (AI) az elmúlt években a marketing egyik legfontosabb hajtóerejév

>>>

Fenntartható csomagolás mint marketingeszköz – Hogyan építhet márkát és növelhet eladásokat?

Fenntartható csomagolás mint marketingeszköz Hogyan építhet márkát és növelhet eladásokat?A fenntartható csomagolás nem csupán környezetvédelmi kérdés, hanem er

>>>

Csatlakozz a G2A közösséghez!

A legfontosabb hírek és elemzések a marketing, AI, ESG és vállalatfejlesztés világából. Nincs felesleges körítés, csak a tudás, amire szüksége van.

Nem spamelünk!

Ezt nem akarod kihagyni!

Nem spamelünk! További információért olvasd el az Adatvédelmi irányelveket.